wtorek, 9 października 2012

Załamanie.

Kurwa, kurwa, kurwa ! ! !
Zaraz wypiję olejek rycynowy, który jest ohydny, ale już nie wytrzymam. Muszę się przeczyścić, a nie mam żadnego senesu ani nic podobnego.
Powiedzcie mi, ile można zawalać ? No ile ?! Myślałam, że już będzie dobrze, ale nieee ! Ja nadal wpieprzam jak świnia. Już nawet nie chcę wiedzieć ile ważę.. Zostały mi tylko jedne spodnie, w które się mieszczę i niestety są białe. Powinno mnie to motywować do chudnięcia, ale ja dalej wpieprzam !
Chcę kurwa poczuć to ssanie w żołądku, chcę prawie nic nie jeść, chcę chudnąć ! Kurwa noo ;( Czemu nie umiem się ogarnąć ? Czemu to chujowe jedzenie ma nade mną kontrolę ?!! Muszę się jakoś zmobilizować. MUSZĘ, MUSZĘ, MUSZĘ, MUSZĘ !!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. A więc mobilizuj się! Chciałabym Ci pomóc, ale nie mogę. Tylko Ty sama możesz sobie pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo podobnie! -.-
    Zgadzam się z Eudaimonią - sama musisz podjąć decyzję o diecie. Całuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. nikt raczej za Ciebie tego nie zrobi, także sama musisz się zmobilizować o ile tego chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana zbierz siłę jaką w sobie posiadasz (a masz jej na pewno całe pokłady, jak każda z nas) i walcz!:*
    a efekty wynagrodzą wysiłek;)
    Trzymam za Ciebie kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh.. no i z kąt ja to znam..
    gdy uda mi się ogarnąć,
    jedzenie znow odzyskuje kontrole
    i tak w kółko..
    Wiem, ze nie jest latwo..
    ale musimy znalesc w sobie silę i to przezwyciężyć..
    3mam kciuki kochana zeby Ci się udalo ! ;*
    Dodaję do linków. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak mam.. cały czas chudnę 2 kg i przybieram 2 kg.. masakra. Musimy spiąć dupska i zabijać tłuszcz!! Ogarniamy się od dziś kochana!! Trzeba być silną i walczyć :* :) Dajesz dajesz!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, masz tą siłę. Musisz uwierzyć z całej siły, że dasz radę. Jesteś silna, tylko znajdź to w sobie! Trzymam za Ciebie mocno kciuki!;****

    OdpowiedzUsuń